2.2nf-3000v cer مایلار

شناسه محصول: CPC-31 دسته: , ,
خازن سرامیکی مایلار 2.2 نانو فاراد 3 کیلو ولت
2.2NF 3KV
خازن 222J 3KV

150 تومان

موجود

ویژگی های محصول

وزن 0.002 گرم
نوع

عدسی/سرامیکی

توضیحات محصول

کاربرد خازن

انواع متنوعی از خازن در بازار وجود دارد، از خازن بسیار کوچک و ظریف گرفته تا خازنهای بزرگ فلزی ولتاژ بالا که هر یک دارای ویژگی ها و کاربرد های مختص به خود می باشند.
 یکی از پرکاربرد ترین خازن های غیر الکترولیتی خازن های سرامیکی هستند. به خاطر داشته باشید که این نوع خازن در طیف وسیعی تولید می شوند و بدیهی است که کاربرد های زیادی برای این نوع خازن وجود دارد و بیشتر در فیلترها، بای پاس ، کوپلینگ ،منابع قدرت، مبدل های DC-DC و موتورهای DC کاربرد دارند.
خازنهای الکترولیتی در بسیاری از منابع تغذیه ،مادربرد کامپیوتر ،کوپلاژ و بسیاری از لوازم الکترونیکی کاربرد دارند و از انجایی که قطبی هستند بیشتر در مدارات DC استفاده می شوند.
خازنهای تانتالیوم در مدارات الکترونیکی ،در لپتاپ ها ،تلفن های همراه ،در قالب smd یافت می شوند همچنین در مصارف نظامی به دلیل تلرانس کم و درجه حرارت بالا کاربرد دارد.
کاربرد خازن میکا در مواردی است که خازن با ظرفیت پایین و پایداری زیاد مورد نیاز باشد مانند مدارات RF که پایداری از اهمیت زیادی برخوردار است.همچنین در مدارات فرکانس بالا نظیر فیلتر ها و اسیلاتورها نیز استفاده می شوند.امروزه این خازنها به دلیل اندازه و قیمت توسط سایر خازن ها جایگزین شده است.

محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “2.2nf-3000v cer مایلار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *