سلف 100 میکرو هانری 2 آمپر

شناسه محصول: SLF-777 دسته: , ,
سلف حلقوی تیروئید
با قطر 20 میلی متر
(سلف حلزونی)
TOROID 100UH-2A

7,600 تومان

ناموجود

ویژگی های محصول

وزن 0.005000 گرم
نوع

تیروئید

توضیحات محصول

سلف حلقوی

سلف حلقوی که در مدارهای الکترونیکی استفاده می شود یک سیم پیچ عایق است که روی یک جسم حلقوی که از پودر آهن، فریت یا سایر مواد تهیه شده، پیچیده می شود. سلف حلقوی اکثرا در فرکانس های پائین استفاده می شود که به اندوکتانس بالا نیاز باشد. سلف های حلقوی نسبت به سلونوئیدهایی که هسته ی آن ها هم اندازه بوده و از مواد یکسانی تشکیل شده، دارای اندوکتانس بالاتری در هر دور هستند و می توانند جریان بیشتری عبور دهند.

انواع سلف های حلقوی

انواع مختلفی از سلف های حلقوی موجود هستند. این سلف ها بر حسب پارامترهایی مانند : ابعاد و اندازه، جریان نامی، اندوکتانس نامی، مقاومت DC، نوع پکیج و بسته بندی و تلورانس، دسته بندی می شوند. هنگام انتخاب سلف این پارمترها می توانند به ما کمک نموده تا سلفی متناسب با نیاز و کاربردمان انتخاب کنیم.

متداول ترین مقادیر برای مقاومت DC این سلف ها عبارتند از :

 5mΩ, 19 mΩ, 20 mΩ, 22 mΩ, 50mΩ, 55 mΩ,550 mΩ

اندوکتانس نامی می تواند بین 10 µHو 920 µH باشد که پرکاربردترین مقادیر اندوکتانس نامی برای سلف های حلقوی عبارتند از : 25 µH, 28 µH, 50 µH, 51 µH, 75 µH,100 µH

کاربرد سلف های حلقوی

سلف های حلقوی در تجهیزات پزشکی، مخابراتی، ادوات موسیقی، کنترل کننده های صنعتی، تجهیزات یخچال، بالاست ها، کلاچ ها و ترمزهای الکترونیکی، زمینه های هسته ای و هوا فضا، در تجهیزات تهویه مطبوع و در تقویت کننده ها استفاده می شوند. سایر کاربردها شامل فیلترینگ نویز در رگولاتورهای سوئیچینگ، منابع تغذیه، تقویت کننده های قدرت و مدارات کنترل تریاک می باشد.

انتخاب صحیح سلف حلقوی

هنگام جستجو برای انتخاب یک سلف حلقوی مناسب باید این موارد در نظر گرفته شوند : تلورانس (± 50 % ، ±10 % و …)، جریان نامی ( از 5.1 mA تا 16A) و اندوکتانس نامی (تا 920 µH)

محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سلف 100 میکرو هانری 2 آمپر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *