100nf-50v Multilayer

شناسه محصول: CPMU-1 دسته: , ,
100NF-50V MUL
خازن مولتی لایر 100 نانو فاراد 50 ولت ایستاده

300 تومان

موجود

ویژگی های محصول

وزن 0.005 گرم

توضیحات محصول

خازن مولتی لایر چیست
خازن های مولتی لایر در واقع از خانواده خازن های عدسی می باشد  و بدونه پلاریته می باشند ، از لحاظ ساختاری خازن های مولتی لایر از چندین لایه سرامیکی و الکترودهای داخلی ساخته شده است . این الکترودهای داخلی به یک پایانه خروجی جهت نصب متصل شده است  که شامل سه لایه  مس و یا نقره ، نیکل  آبکاری ، و سرب یا قلع آبکاری می باشد .
 و البته ازمهم ترین ویژگی هایی که این خازن ها را از خازن های عدسی متمایز کرده است می توان به محدوده ظرفیت خازن ، ولتاژ کاری بالا و کیفیت پاسخ فرکانسی بالا اشاره کرد. در نتیجه برای انتخاب یک خازن مولتی لایر در نظر گرفتن پارامترهایی از قبیل ثابت دی الکتریک ، ظرفیت خازن ، ماکزیمم ولتاژ مجاز حائز اهمیت است .
مقدار ظرفیت این خازن ها نیز مانند خازن های عدسی برحسب PF ( پیکوفاراد)  و سه رقمی وبه صورت کد برروی خود خازن درج شده است و بدین صورت که تعداد دو رقم اول نشان دهنده دو رقم باارزش و آخرین رقم تعداد صفرها را مشخص می کند. )مثلاً اگر بر روی بدنه ی خازنی نوشته شده باشد 472 ، منظور آن است که این خازن ظرفیت 4700 پیکوفاراد یا 7/4 نانو فاراد دارد.همان گونه که  ملاحظه می کنید دو عدد اول خوانده و به جای عدد سوم صفر قرار می دهیم.در این صورت ظرفیت خازن عدسی بر حسب پیکو فاراد به دست می آید که با تقسیم آن بر هزار ظرفیت خازن بر حسب نانو فاراد را می توان به دست آورد.در این گونه خازن ها معمولا ظرفیت بر حسب پیکو فاراد یا نانو فاراد محاسبه می شود.در جدول زیر چند مورد از پر مصرف ترین خازن های عدسی به همراه  کدرمز و ظرفیت آن ها بر حسب نانو فاراد و پیکو فاراد را می توانید مشاهده کنید.)
کد رمز
ظرفیت / PF
ظرفیت / NF
102
1000پیکو فاراد
 1 نانو فاراد
154
 150000پیکو فاراد
 150 نانو فاراد
223
22000 پیکو فاراد
22 نانو فاراد
470
470 پیکو فاراد
0.470 نانو فاراد

محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “100nf-50v Multilayer”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *