ماژول درایور استپر موتور Reprap A4988

شناسه محصول: MOHZ-033 دسته: , ,
ولتاژ ورودی قابل اعمال به موتور: 8 تا 35 ولت
حداکثر جریان قابل اعمال به موتور : 2 آمپر برای هر فاز
تغذیه ی بخش دیجیتال: 3.3 تا 5.5 ولت
استفاده از ترانزیستور های DMOS با مقاومت RDS پایین
دارای حفاظت اضافه جریان و اتصال کوتاه به زمین
حفاظت حرارتی و حفاظت کاهش ولتاژ UVLO
توانایی تقسیم هر پله به 2/4/8/16 قسمت
حرکت نرم موتور و کاهش نویز

66,500 تومان

موجود

ویژگی های محصول

وزن 0.005 گرم

توضیحات محصول

این ماژول دارای تراشه  HR4988  بوده که به تنهایی یک استپر موتور کامل می باشد. این ماژول قادر می باشد استپرموتورهای دوقطبی در انواع گام های مختلف تا ولتاژ 35 ولت و جریان 2 آمپر را راه اندازی نماید.
راه اندازی استپ موتور توسط این ماژول بسیار ساده بوده و می توانید با اعمال پالس به ماژول سرعت و چرخش موتور را کنترل نمایید.
با استفاده از این ماژول علاوه بر صرفه جویی در زمانی که جهت برنامه نویسی موتور صرف می شود، صرفه جویی چشمگیری نیز در هزینه قطعات سخت افزاری خواهید داشت و می توانید استپ موتور های خود را با میکروکنترلرهای کوچک  و ارزان قیمت راه اندازی  نمایید. این درایور در پرینترهای سه بعدی نیز کاربرد دارد.

محصولات مرتبط

2 دیدگاه برای ماژول درایور استپر موتور Reprap A4988

  1. پارسا

    می‌توان این دایور را با آردوینو نیز راه اندازی نمود ‌و زمانی که شما نیاز به استفاده از آن دارید باید حتما از هیت سینک استفاده کنید زیرا این درایور در برابر جریان کشی استپر بسیار حرارت تولید می کند واین حرارت در نبود هیت سینک می تواند آن را بسوزاند.

  2. رادمان

    نکته مهم در این درایورها این است که باید حتما پیش از استفاده اصلی با استفاده از پتانسیومتر روی درایو میزان جریان عبور دهنده را کنترل کنیم که فرمول مخصوص به خود را دارد .(در موتورهای نما ۱۷ حدود ۱.۶آمپر است ) و در صورتی که این کار انجام نشود جریان زیادی از درایوی که محدود نشده عبور خواهد کرد و ما پس از داغ شدگی شدید شاهد سوختن درایو و آسیب به استپر موتور خود هستیم .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *