تگ RFID طرح جاسوئیچی 125K

شناسه محصول: MOHZ-008 دسته: , ,

فرکانس کاری: 125 کیلوهرتز
جنس: ABS

برای توضیحات بیشتراین محصول

8,800 تومان

موجود

ویژگی های محصول

وزن 0.005 گرم

توضیحات محصول

تگ يا کارت RFID ، شامل يک مدار الکترونيکی است که وقتی در نزدیکی کدخوان (RFID Reader) قرار می گيرد، میدان مغناطيسی تولید شده توسط کد خوان باعث فعال شدن تگ می گردد و تگ اقدام به ارسال داده از طریق پالس های راديويی می نماید. در نهايت داده توسط کدخوان دريافت و به یک کامپیوتر یا میکروکنترلر ارسال می گردد. کارت های RFID به منزله ی یک کلید الکترونیکی با شماره سریال یکتا بوده و پس از قرار گرفتن در کنار ماژول RFID می توان کد کارت را در خروجی ماژول بصورت سریال مشاهده کرد و برای بازکردن درب یا فرمان به هر دستگاهی استفاده نمود.
تگ ضدآب بوده و با توجه به شکل و اندازه آن به راحتی قابل حمل می باشد. از این تگ که به شکل جاکلیدی می باشد می توان در طیف گسترده ای از سیستم ها و برنامه های کنترل دسترسی استفاده کرد.

محصولات مرتبط

4 دیدگاه برای تگ RFID طرح جاسوئیچی 125K

  1. عباس

    آیا این تگ ها را هم میشه مثل کارت های اتوبوس رمز گذاری کرد تا امنیت بیشتری داشته باشد ؟

    • admin

      تگ های RFID معمولا مبتنی بر استانداردهای خاصی هستند که توسط تجهیزات خواننده مخاطب شوند . برای رمز گذاری یک تگ RFID باید از تگ هایی که از قبل این ویژگی را پشتیبانی می کنند استفاده کرد یا از سیستم های فرعی برای اضافه کردن لایه اضافی امنیتی برای این امر استفاده کرد .

  2. رضا

    این سری از تک ها بعلاوه دادن قابلیت استفاده از نام تگ برای برنامه نویسی جهت بالا بردن امنیت کاری ، توانایی رمز نگاری در جداول مخصوص تگ را نیز به شما می دهد . مانند کارت های اتوبوس و مترو که جدول این تگ ها رمز نگاری شده و دیگر در دسترس کاربر نیست .

  3. ناهید

    سلام این تگ RFID طرح جاسوئیچی 125K معمولا از یک مدار مجتمع ساخته میشوند که در داخلشون یک آیسی گیرنده فرستنده هست و باعث میشود که یک سیگنالی برای ما ارسال کند و بتونیم آن سیگنال را بخوانیم

  4. امین

    سلام من از تگ RFID طرح جاسوئیچی 125K استفاده کردم و تنوستم با یک آردوینو نانو و همچنین یک فرستنده یک قفل برای در بسازم میتوند از این نوع از تگ RFID طرح جاسوئیچی 125K برای ساخت انواع قفل های دیجیتالی استفاده کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *