ماژول آمپلی فایر تک کاناله 18 وات TDA2030A

شناسه محصول: MOHZ-121 دسته: , ,

تراشه ی آمپلی فایر : TDA2030
کلاس آمپلی فایر : AB
تعداد کانال : یک کانال با توان ماکزیمم 18 وات
دارای ال ای دی نشانگر تغذیه
رنج ولتاژ : 6 تا 12 ولت
ابعاد : 32X24mm

62,000 تومان

موجود

ویژگی های محصول

وزن 0.005 گرم

توضیحات محصول

آمپلی فایر‌های صوتی یکی از متنوع ترین مدارات در الکترونیک هستند که با تراشه های مختلف و در توان های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. آمپلی فایر صوتی در ورودی خود صدا را دریافت کرده و در خروجی، صدای تقویت شده و واضح تری تحویل می‌دهد. در واقع آمپلی فایر‌های صوتی یک رابط بین ورودی صدا و بلندگو‌ها هستند. ماژول آمپلی فایر 18 وات TDA2030 یک تقویت کننده تک کاناله است که بر روی آن از تراشه‌ی TDA2030 که یک تقویت کننده‌ی کلاس AB می‌باشد، استفاده شده است. TDA2030 یک آی سی پر‌کاربرد و خوش ساخت برای سیستم‌های صوتی متوسط است که در بازه گسترده‌ی ولتاژ می‌تواند کار کند. همچنین این آی سی دارای حفاظت در برابر حرارت و اتصال کوتاه است. اعوجاج کمی دارد و به مدارات جانبی کمی نیاز دارد.
تقویت کننده‌ی صوت TDA2030 دارای وفاداری به اصل صدا و قابلیت پخش دقیق و جزیی صداست و به همین علت صدای خروجی، کیفیت مطلوبی دارد.
ورودی صدا و تغذیه‌ی این ماژول از طریق پین هدر است و برای اتصال بلندگو به ماژول، یک کانکتور پیچی بر روی برد آن قرار گرفته است. از طریق پتانسیومتر می‌توان میزان تقویت و درنتیجه میزان صدا را تغییر داد. همچنین برای اینکه تراشه‌ی آمپلی فایر، تبادل گرمایی بهتری داشته باشد، یک هیت سینک آلومینیومی بر روی آن قرار داده شده است.

محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماژول آمپلی فایر تک کاناله 18 وات TDA2030A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *