ماژول شارژ و دشارژ T6845

ولتاژ ورودی: 5.5 –3.7 ولت
ولتاژ خروجی: 5 ولت
ولتاژ قطع دشارژ باتری: 2.9 ولت
ماکزیمم جریان شارژ: 1 آمپر
ماکزیمم جریان خروجی: 1 آمپر
ماکزیمم جریان استندبای: 8 میکروآمپر
بازده دشارژ: 85 درصد
نمایشگر شارژ: ال ای دی قرمز
نمایشگر دشارژ: ال ای دی آبی
محافظت در برابر شارژ بیش از حد: دارد
محفاظت در برابر اضافه بار: دارد
محفاظت در برابر اتصال کوتاه: دارد
محفاظت در برابر ولتاژ اضافی: دارد

26,000 تومان

موجود

ویژگی های محصول

وزن 0.005 گرم

توضیحات محصول

ماژول مینی پاوربانک تک خروجی 1 آمپر T6845 با قابلیت کنترل شارژ و دشارژ، برای شارژ باتری های لیتیومی با محدوده ولتاژ 3.7 –4.2 ولت مناسب است. زمانی که این ماژول به یک باتری متصل شود، یک پاور بانک قابل حمل ساخته می‌شود و می‌توان از آن برای شارژ کردن دستگاه‌های مختلفی از جمله تلفن‌های همراه، تبلت ها، لپتاپ ها و … استفاده کرد. این ماژول مینی پاوربانک از باتری لیتیومی در برابر اتصال کوتاه، اضافه بار، افزایش دما و شارژ بیش از حد محافظت می‌کند. دامنه‌ی ولتاژ ورودی این ماژول 5.5 –3.7 ولت و ولتاژ خروجی آن 5 ولت می‌باشد. در این ماژول، با رسیدن ولتاژ باتری به 4.2 ولت، جریان شارژ قطع می‌شود. دشارژ آن نیز به گونه‌ای است که با رسیدن ولتاژ باتری به 2.9 ولت، دشارژ باتری متوقف می‌شود. در غیر این صورت عمر باتری کاهش می‌یابد.
این ماژول دارای یک پورت USB و یک پورت Micro USB است. همچنین دو ال ای دی برای نمایش وضعیت شارژ و دشارژ باتری بر روی برد این ماژول قرار داده شده است.

محصولات مرتبط

1 دیدگاه برای ماژول شارژ و دشارژ T6845

  1. عرفان رضایی

    کسایی که قصد محافظت از باتر هاشون را دارند و میخواهند طول عمر باتری هاشون زیاد بشود میتونند از این نوع ماژول شارژ (T6845)استفاده کنند این ماژول در خروجی 5 ولت را به ما میدهد و با جریان یک آمپر ماژول هاییی که جریان 2ز آمپر به ما میدهند باتری را زود تر شارژ میکنند ولی در عوض عمر باتری کمتر خواهد شد چون جریان 2 آمپر باعث داغ شدن باتری در حال شارژ میشود .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *