آنتن GSM رایت 5 سانتی متر

نوع اتصال :  SMA نری رایت
وزن :  ۴.۵۸ گرم
جنس بدنه : پلاستیک
نوع آنتن :  GSM
طول آنتن : 5 سانتی متر
امپدانس : 50 اهم
رنگ : مشکی ، طلایی
سیگنال : 2 دسی بل

35,100 تومان

موجود

ویژگی های محصول

وزن 0.005 گرم

توضیحات محصول

آنتن GSM 900/1800MHZ صاف 5CM  ، نوع اتصال نری با وزن ۴.۵۸ گرم و جنس بدنه ی پلاستیکی در ارتباط های بی سیمی برای ارسال یا دریافت اطلاعات استفاده می‌شود.
آنتن‌ها مبدل‌هایی می‌باشند که سیگنال الکتریکی RF (امواج رادیویی ) را به امواج الکترومغناطیسی با فرکانس مشابه تبدیل می‌کنند.
همانطور که می‌دانیم برای تبادل اطلاعات باید ارسال و دریافت اطلاعات انجام گیرد بنابراین ارتباطات رادیویی هم به آنتن‌ های گیرنده و هم به آنتن‌ های فرستنده نیاز خواهد داشت . مهم‌ترین دلیل استفاده از آنتن ها همین  انتقال و تبادل اطلاعات است که  این کار را به  راحتی برای ما فراهم می‌کنند در حالیکه متدهای دیگر تا حدود زیادی سخت و غیرممکن هستند.
از آن جایی که آنتن‌ ها اساس ارتباطات بی‌سیم را تشکیل می‌دهند، کاربردهای زیادی دارند. از جمله در رادیوها، ارتباطات تصویری ، سیستم‌های موقعیت یابی و GPS و … . از انتن ها برای ارتباطات ماهواره‌ای، حسگرهای راه دور و اهداف بیوپزشکی نیز استفاده می‌گردد.

محصولات مرتبط

1 دیدگاه برای آنتن GSM رایت 5 سانتی متر

  1. Maziar

    سلام وقتتون بخیر ببخشید میتونم از این نوع آنتن برای کار های دیگه استفاده کنم جون یک آنتن احتیاج دارم که اندازش کوچک باشه و در فرکانس پایین کار منه برام

    • محمد رضا زرگر

      سلام بله میتونید از اینع آنتن ها استفاده کنید ولی حتما به بار خروجی و فرکانس کاریتون توجه کنید که در چه فرکانسی میخواهید از آنتن استفاده کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *