مبدل منطقی 5 به 3.3 ولت لاجیک کانورتر

ولتاژ قابل استفاده: بین 1.8 تا 5ولت

15,500 تومان

موجود

ویژگی های محصول

وزن 0.005 گرم

توضیحات محصول

ولتاژ کاری بسیاری از مدارات و ماژول های مختلف الکترونیک 3.3 ولت و 5 ولت می باشد از این جهت در بسیاری از مواقع نیاز به تبدیل این سطح ولتاژ خواهیم داشت با استفاده از این ماژول می توانید سطح ولتاژ  3.3 ولت را به 5 ولت بصورت دوطرفه تبدیل کنید.
بسیاری از ماژول های الکترونیکی با ولتاژ 3.3 ولت کار می کنند و بعضی از میکروکنترلرها که توانایی کارکرد در این ولتاژ را ندارند و معمولا با ولتاژ 5 ولت کار می کنند باعث صدمه زدن به ماژول می شوند برای جلوگیری از این مشکل می توان از این ماژول به منظور تبدیل سطح ولتاژ به سطح دیگر استفاده کرد.
برای مثال یک LCD دارای پروتکل ارتباطی I2C با سطح 3.3V بوده و میکروکنترلر شما ولتاژ 5 ولت می باشد. در اینجا می توانید از ماژولهای مبدل سطح ولتاژ یا همان Level Shifter استفاده کنید
جهت تبدیل سطوح ولتاژ منطقی بین مداراتی که با 5V و 3.3V کار میکنند و با هم در ارتباط هستند و نیازمند یکسان سازی سطوح ولتاژ هستند از این ماژول استفاده خواهد شد. مجهز به 4 کانال تبدیل 5V به 3.3V و همچنین 3.3V به 5V است که قادر به تبدیل همزمان این سطوح ولتاژ بصورت دوطرفه می باشد. همچنین جهت تبدیل سطوح ولتاژ 2.8V به 1.8V و برعکس نیز قابل استفاده است.ماژول جهت راه اندازی به دو سطح ولتاژHigh و Low برای مثال 5V و 3.3V و همچنین GND نیاز خواهد داشت.

محصولات مرتبط

1 دیدگاه برای مبدل منطقی 5 به 3.3 ولت لاجیک کانورتر

  1. aireza

    سلام از چند کانال ماژل میتوانم به صورت همزمان استفاده کنم ؟

    • محمد رضا زرگر

      از 4 کانال آن میتوانید استفاده کنید در واقع 5 تا کانال روی آن میبینید که یکی از آن ها در هر طرف GND میباشد .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *