ولوم سلکتور ماشین لباسشویی مدل نیم تخت

شناسه محصول: VOLH-1 دسته: , ,
ولوم هرز گرد 3 پایه مدل هزار , از این ولوم در برخی برد های دستگاه های ماشین لباسشویی استفاده شده است. در برخی ماشین لباسشویی ها از این ولوم جهت تایمر و تنظیم برنتمه دستگاه ماشین برخی لباسشویی ها استفاده می شود. این ولوم به ولوم برنامه ماشین لباسشویی و یا سلکتور برنامه ماشین لباسشویی نیز معروف است.

50,000 تومان

موجود (می توان پیش خرید کرد)

ویژگی های محصول

وزن 0.01000 گرم

توضیحات محصول

ولوم هرز گرد 3 پایه مدل هزار , از این ولوم در برخی برد های دستگاه های ماشین لباسشویی استفاده شده است. در برخی ماشین لباسشویی ها از این ولوم جهت تایمر و تنظیم برنامه دستگاه ماشین برخی لباسشویی ها استفاده می شود. این ولوم به ولوم برنامه ماشین لباسشویی و یا سلکتور برنامه ماشین لباسشویی نیز معروف است.

ولوم های هرز گرد ولوم هایی هستند که مانند تک سوئیچ عمل می کنند و با چرخاندن دسته آن موقعیت اهرم جا به جا شده و اتصال قطع و وصل می شود. از ولوم ولوم های هرز گرد استفاده های زیادی مانند صفحه برد های ماشین لباس شویی , ولوم صدای سیستم های صوتی , دستگاه های پزشکی و … دارد.

در پنل ماشین لباسشویی ها گاها یک ولوم یا سلکتور وجود دارد که با چرخاندن آن برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی عوض می شود. بعد از مدتی استفاده ممکن است سلکتور دستگاه ماشین لباسشویی خراب شود. برای تعمیر و تعویض جوی استیک یا همان ولوم سلکتور ماشین لباسشویی می توان با خرید این ولوم سلکتور ها , آن ها را تعویض نمایید.

قبل از خرید ولوم سلکتور ماشین لباسشویی حتما برد آن را تعویض کرده و از یکسان بودن ظاهر ولوم , سایز ولوم و حالت سری ولوم که نیم تخت و یا هزار خار باشد , اطمینان حاصل نمایید.

جهت مشاهده قیمت و خرید ولوم سلکتور ماشین لباسشویی به صورت اینترنتی می توانید از همین صفحه اقدام نمایید.

ابعاد کف 18*15 میلی متر

ارتفاع دسته و رزوه 20 میلی متر

ارتفاع دسته 13 میلی متر

تعداد استپ در یک دور 24 پله

تعداد پایه : 3 پایه برای فرمان و 2 پایه نگه دارنده

محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ولوم سلکتور ماشین لباسشویی مدل نیم تخت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *