ماژول آمپلی فایر صوتی PAM8406

شناسه محصول: MOHZ-057 دسته: , ,
تراشه‌ی آمپلی فایر: PAM8406
دامنه‌ی ولتاژ تغذیه: 5.5 – 2.5 ولت
دامنه‌ی امپدانس بلندگو: 8 – 4 اهم
نوع تقویت‌کننده: کلاس D و  AB
تعداد کانال‌های خروجی: 2
ابعاد: 24×23 میلی‌متر
وزن: 3.12 گرم

45,000 تومان

ناموجود

ویژگی های محصول

وزن 0.005 گرم

توضیحات محصول

ماژول آمپلی فایر 5 وات دو کانال PAM8406، یک تقویت‌کننده‌ی صوتی مبتنی بر تراشه‌ی PAM8406 با قابلیت حذف نویز است. در این ماژول به ازای هر کانال ، یک پتانسیومتر برای کنترل صدای بلندگوها تعبیه شده است. از ویژگی‌ها‌ی این ماژول می‌توان به توان خروجی بالا، کیفیت صدای خوب همراه با تنظیم صدای کانال‌ها‌ی چپ و راست و تقویت فرکانس بسیار بالا اشاره کرد. ماژول‌ تقویت‌کننده‌ی صوتی PAM8406 ، سیگنال‌های ضعیف و دارای نویز را دریافت و سپس علاوه بر حذف نویز آن‌ها، سطح ظرفیت آنها را افزایش می‌دهند تا قادر به راه‌اندازی بلندگوها با کیفیت صدای بالا باشد. هر کانال از این ماژول می‌تواند صدا را حداکثر تا 5 وات تقویت کند، به طوری که برای راه‌اندازی بلندگوهای 4 و 8 اهمی مناسب است. دامنه‌ی ولتاژ تغذیه‌ی این ماژول 5.5–2.5 ولت است.
تاکنون طیف گسترده‌ای از این ماژول‌ها از نظر تعداد کانال‌ها، نوع خروجی و قابلیت‌های عملکردی ساخته شده‌است. آمپلی فایرهای دو کانال در دسته‌ی آمپلی فایرهای استریو قرار می‌گیرند. ازجمله کلاس‌های کاری آمپلی فایرها می‌توان به کلاس‌های A، B، AB و D اشاره کرد.

تراشه‌ی PAM8406 یک تقویت‌کننده‌ی صوتی 5 وات با قدرت انتخاب بین خروجی کلاس D و کلاس AB است که این تراشه را به طور ایده‌آل برای کاربردهای EMI سازگار می‌سازد. این ماژول دارای یک خروجی استریو دوکاناله است. خروجی کاملاً تفاضلی همراه با معماری بدون فیلتر جدید (کلاس D) این امکان را به دستگاه می‌دهد تا مستقیماً بلندگو را بدون نیاز به فیلترهای خروجی پایین گذر و خازن‌های ضد اختلال راه‌اندازی کند. این امر سبب کاهش هزینه و کوچک شدن برد مدارچاپی می‌شود. همانطور که در دیتاشیت تراشه هم ذکر شده مقدار بازده این تراشه در کلاس D، 90 درصد است که سبب افزایش طول عمر آن می‌شود و آن را برای کاربردهای قابل حملی که با باتری کار می‌کنند، مناسب می‌سازد.

لازم به ذکر است که از طریق مدار حفاظتی اتصال کوتاه و نیز حفاظت حرارتی به طور کامل از این تراشه در برابر خطاها محافظت می‌شود. زمانی که PAM8406 در کلاس D با فیلترهای پایین گذر سلفی- خازنی عمل می‌کند، توصیه می‌شود قبل از روشن نمودن آن، به بلندگو متصل گردد، در غیر این صورت آسیب می‌بیند.

محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماژول آمپلی فایر صوتی PAM8406”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *